Påske DIY


Et lite tips til litt annerledes dekking av påskebordet.
Jeg har jo som kjent gått helt bananas med lamineringsmaskinen,
og i går lagde jeg flere dekkebrikker.


Har du tilgang på lamineringsmaskin kan du jo prøve selv.

Du trenger:
Gule ark
Kakepapir med blonder
Annen påskedekor. I dette tilfellet en påsketag fra Åhlens
Kopimaskin
Og såklart lamineringsmapper i plast


Først danderte jeg alt i kopimaskinen med gule ark bak, 
deretter klipte jeg kantene på kopien 
med en mønstersaks.
Og så inn i plastmappa og til laminering.


Denne kan jo varieres i utallige varianter....

Bilder og blonder til dåp

Friske farger og blomster til grillfesten

Dagens sportsnyheter til far

Barkart til jentefesten

Og jeg har to pakker med lamineringsmapper enda.

Forslag til andre ting man kan laminere? 
Begrenser seg hvor mange dekkebrikker man trenger liksom...


Disse lekre glassene fikk vi på bloggtreffet
fra Tilbords.
De er litt kraftige, og passer superfint til
både hverdag og fest.
Jeg gleder meg til å bruke de på terassen i sommer,
med iskald hvitvin i.


"Endelig" sier nok mannen.
Den lyseblå/turkise duken er tatt bort fra spisebordet,
til fordel for påskegult og tulipaner!


Og tulipanene fikk jeg av verdens beste bloggejenter.


Velkommen til alle nye følgere.
Jeg setter utrolig stor pris på dere,
og ikke minst alle de hyggelige kommentarene 
som legges igjen.
Det holder motivasjonen oppe til å få gjort ting her i huset.


Klem
Lotte