Bloggers Marked, en sniktitt




Huhei, hvor tida flyr! 
Fredag allerede og jeg som trodde jeg hadde goood tid....

I morgen arrangerer vi Bloggers Marked her på Mo,
og jeg har min fulle hyre med å prise tingene jeg skal selge.

Grunnet flytting har jeg i løpet av de siste åra byttet litt stil.
Det jeg hadde med fra huset på Oppdal,
passer ikke helt inn lenger....
Har blitt mer og med glad i det nordiske og litt enklere.

Det er masse vakre ting som jeg er veldig glad i,
men det er så dumt at det bare skal bli satt på boden.
Så da tar jeg de med på markedet.


Denne vakre stormlykten er virkelig staselig, 
både med et stort kubbelys i, eller tre langstilkede roser.


Litt småtterier blir det også å få kjøpt.
Starter på 5 kroner for småting


Nydelig lykt, så det sitter laaangt inne å kvitte seg med denne.
Men den passer ikke inn lenger.
(Bør stå inne om man ikke bor i tørt innlandsklima)














Og til slutt den greske badevakta!
Har ikke lenger noe badekar han kan passe på...


Og er det noe du har lyst på, så må du nok være der når det åpner.
Vi starter kl 12.00 på Mo Samfunnshus.

Husk kontanter, eller så kan du bruke Vipps hos meg iallfall.

Men nå må jeg få priset ferdig,
og så er det noen timer på jobb før vi skal rigge til markedet.