Sittesko til pynt



Vel overstått Bloggers Marked på lørdag.

Jeg håper alle dere som var innom hadde det trivelig på marked,
og at dere fikk med dere både interiørskatter og inspirasjon hjem.

Jeg delte stand med Ida,
og det var hun som solgte disse lekre skoene.
Og de reiste ikke så langt for å si det sånn....

Nå pryder de hylla på jenterommet her.
Men hun har fått streng beskjed 
om at disse er til å ha til pynt inntil hun blir eldre.



I morgen skal jeg bruke fridagen min på å rydde litt.
Forberedelser til marked fører alltid til masse rot,
og ikke minst forsømt klesvask.


Og så skal jeg se om jeg rekker å få plassert dette bildet på veggen.
Jeg er litt pysete når det kommer til å slå spiker i veggene.
Så derfor kan et bilde gjerne stå inntil veggen i ukevis 
før jeg endelig bestemmer meg.


Klem
-Lottemora-